hatékonyság

Költsünk-e marketingre, vagy sem?

magyar

Ogilvy mondása szerint a marketingre költött pénz 50 százaléka kidobott pénz. A nehéz döntés az, hogy melyik 50 százalékról van szó. Melyik az, amelyik hasznos és melyik az, amelyik nem. A jelenlegi gazdasági környezetben a vállaltoknak - különösképpen a kis- és közepes vállalkozásoknak minden lehetséges módot meg kell találniuk arra, hogy csökkentsék kiadásaikat, ennek legtöbbször a marketing költségvetés esik áldozatául. A legnagyobb kérdés az, hogy ezzel valóban felesleges kiadást spórol-e meg a cég vagy pont az ellenkező hatást éri el vele: tovább csökkenti túlélési esélyeit.

Az e-learning hatékonyságának mérése

magyar

A tanulási folyamat hatékonyságát alapvetően tesztekkel, vizsgákkal lehet mérni. Nagyon kevés azonban az olyan megmérettetés, ahol az elsajátított ismeretek valódi használhatóságát mérnék, vagy valami módon azt, hogy milyen irányban változik a munka mennyisége vagy minősége egy-egy képzés után. A teszteket érdemes beleépíteni egy történetbe. Ezáltal nem csak azt mérhetjük, hogy a tanuló elsajátította-e a tananyagot, hanem azt is, hogy képes-e alkalmazni a tudását.

Subscribe to RSS - hatékonyság