tudás

Az e-learning hatékonyságának mérése

magyar

A tanulási folyamat hatékonyságát alapvetően tesztekkel, vizsgákkal lehet mérni. Nagyon kevés azonban az olyan megmérettetés, ahol az elsajátított ismeretek valódi használhatóságát mérnék, vagy valami módon azt, hogy milyen irányban változik a munka mennyisége vagy minősége egy-egy képzés után. A teszteket érdemes beleépíteni egy történetbe. Ezáltal nem csak azt mérhetjük, hogy a tanuló elsajátította-e a tananyagot, hanem azt is, hogy képes-e alkalmazni a tudását.

Az E-learninggel kapcsolatos tévhitek

magyar

Sokan gondolják, hogy az e-learninges rendszerek instabilak, bármikor elveszhetnek a riportok, és az elért eredmények. Továbbá azt is, hogy a hozzá szükséges eszközök is drágák, sőt beszerezhetetlenek. A cikkből kiderül az is, hogy mennyire fontosak a tanárok jelenléte az e-learning rendszerben, mennyire hatásos a tudás ellenőrzése, mérése és hogy a hagyományos tanítás mellett unalmasnak tekinthetjük-e ezt a fajta tananyag elsajátítási módszert.

ITACA Projekt - tudástranszfer - kompetencia rendszer

magyar

Projekt célok és célkitűzések

Az ITACA elősegíti az informatikai iskolák és vállalatok közötti együttműködést, hogy javítsák a képzési rendszerük minőségét, és hogy a diákok megszerezzék a kellő kompentenciákat és bizonyítványokat, hogy be tudjanak lépni a munka világába.

Subscribe to RSS - tudás