felmérés
Az e-learning hatékonyságának mérése
A tanulási folyamat hatékonyságát alapvetően tesztekkel, vizsgákkal lehet mérni. Nagyon kevés azonban az olyan megmérettetés, ahol az elsajátított ismeretek valódi használhatóságát mérnék, vagy valami módon azt, hogy milyen irányban változik a munka mennyisége vagy minősége egy-egy képzés után. A teszteket érdemes beleépíteni egy történetbe. Ezáltal nem csak azt mérhetjük, hogy a tanuló elsajátította-e a tananyagot, hanem azt is, hogy képes-e alkalmazni a tudását.
Miért szerethető az e-learning?
Az e-learningnek számtalan előnye van a hagyományos oktatáshoz képest, ennek ellenére az emberek érzései még mindig változóak (gyakran negatívak) az online kurzusok iránt. A cikk az e-learning 5 fő erősségét mutatja be.
Az ARTudásmenedzsment munkatársai által írt teljes cikk megtekinthető a következő weboldalon:
http://elearning.co.hu/miert-szeretheto-az-e-learning/
Hazai e-learning helyzet
A Világgazdaságban megjelent e-learninggel kapcsolatos cikkben egy kutatás eredményeit közlik, melyből számos megdöbbentő adatot találhatunk. A kutatás célja az e-learning általános elfogadottságára és a tanulók tanulási igényeire kérdezett rá.
Az ARTudásmenedzsment munkatársai által írt teljes cikk megtekinthető a következő weboldalon:
http://elearning.co.hu/hazai-e-learning-helyzet/