költség

Költsünk-e marketingre, vagy sem?

magyar

Ogilvy mondása szerint a marketingre költött pénz 50 százaléka kidobott pénz. A nehéz döntés az, hogy melyik 50 százalékról van szó. Melyik az, amelyik hasznos és melyik az, amelyik nem. A jelenlegi gazdasági környezetben a vállaltoknak - különösképpen a kis- és közepes vállalkozásoknak minden lehetséges módot meg kell találniuk arra, hogy csökkentsék kiadásaikat, ennek legtöbbször a marketing költségvetés esik áldozatául. A legnagyobb kérdés az, hogy ezzel valóban felesleges kiadást spórol-e meg a cég vagy pont az ellenkező hatást éri el vele: tovább csökkenti túlélési esélyeit.

A költség a legfontosabb szempont a vállalati informatikai rendszer kialakításánál

magyar

Egy nemzetközi felmérésből kiderül, hogy a kisvállalkozások az informatikai rendszereik kialakításánál a költségekre figylenek leginkább - a magyarok 60%-a tartja ezt különösen fontos kérdésnek. A hazai felmérés 200kkv-t érintett. A kisvállalatok 24%-a bízik abban, hogy pénzügyi helyzete az elkövetkező egy évben javulni fog.

Subscribe to RSS - költség