online

Online kampányok teljesítése

magyar

A hirdetési  e-maileket megnyitók közül átlagosan kb.: 25–40 százalék kattint át az ajánlott linkre. Sokat számít, hogy milyen célcsoportnak szövegezzük a hirdetést vagy promóciót, milyen stílusban írunk, milyen tartalommal. Válságban talán az egyik legelső kérdésünk: „Megéri-e”, „Megtérül-e a kampányunk, a marketingre, vevőszerzésre számított költségünk?”. A cikk tippjeiből kiderül, hogyan választhatjuk ki a számunkra leginkább megfelelő megoldást!

 

 

A teljes cikk az alábbi oldalon olvasható:

Vásárlásösztönző az online világban

magyar

Az online világban cégmérettől függetlenül jelen kell lenni. A hagyományos csatornák zsugorodása mellett az e-kereskedelmi piac az elmúlt években 20 százalékkal nőtt, igaz, hogy több vevői kör érhető el, de a verseny is nagyobb. Egy jó szolgáltatás egy jó weblappal már nem elég – mutat rá Váradi János, a PayU Magyarország ügyvezetője. Az online világban nemcsak a vevőink kerülnek közelebb, hanem versenytársaink is. Ha valaki nem tudja nálunk a teljes tranzakciót lebonyolítani, odébbáll.

 

A teljes cikk az alábbi oldalon olvasható:

Képszerkesztés

magyar

"Már többször írtunk olyan szoftverekről, amelyek segítségünkre lehetnek, ha képet szeretnénk szerkeszteni, ilyen volt például a PowerPoint, vagy a Snagit. Ezúttal az online képszerkesztés lehetőségeit mutatjuk meg. Az online képszerkesztők egy része regisztrációhoz kötött, néhány esetben link segítségével kell megadni a szerkeszteni kívánt fájl, más esetben pedig saját számítógépünkről tölthetjük fel azokat.

Subscribe to RSS - online