A Twitter a legújabb őrület a vállalatok életében

Egy friss felmérés szerint a Twitter felé fordulhatnak a vállalatok. Érdekesség, hogy míg a Twitter népszerűsége növekszik, addig a Facebooké visszaesik az legfrissebb adatok szerint. Ugyanakkor a jelek szerint a marketingesek kezdenek elfordulni a közösségi portáloktól és visszatérnek az e-mail marketinghez. Pataki Géza, a Kelly Services üzletágvezetője szerint a Twitterben még lehetnek nagy tartalékok, hiszen annak ellenére, hogy 2010-ben a világ leglátogatottabb oldala volt, Magyarországon nem terjedt el, holott a céges hirdetések száma ezen a felületen globális szinten tovább nőtt az elmúlt időszakban. Ez elsősorban azoknak lehet segítség, akik nemzetközi karrierben gondolkodnak.

 

 

 

A teljes cikk az alábbi oldalon olvasható:

http://www.hrportal.hu/hr/hr-es-informatika-jon-a-twitter-orulet-2013061...