marketing

Költsünk-e marketingre, vagy sem?

magyar

Ogilvy mondása szerint a marketingre költött pénz 50 százaléka kidobott pénz. A nehéz döntés az, hogy melyik 50 százalékról van szó. Melyik az, amelyik hasznos és melyik az, amelyik nem. A jelenlegi gazdasági környezetben a vállaltoknak - különösképpen a kis- és közepes vállalkozásoknak minden lehetséges módot meg kell találniuk arra, hogy csökkentsék kiadásaikat, ennek legtöbbször a marketing költségvetés esik áldozatául. A legnagyobb kérdés az, hogy ezzel valóban felesleges kiadást spórol-e meg a cég vagy pont az ellenkező hatást éri el vele: tovább csökkenti túlélési esélyeit.

A blog, mint marketing eszköz

magyar

Egyre népszerűbb manapság blogot vezetni, az internetes "naplóírás" soha nem látott fénykorát éli. A blogírás mára már nem csak az önmegvalósítás egyik fajtája, hanem komoly információ szolgáltató csatorna lehet nem csak magánemberként, hanem cégként is. Ezekről a dolgokról Kincs István, az Őrmester Vagyonvédelmi Nyrt. elnöke nyilatkozott.

A teljes cikk megtekinthető az alábbi weboldalon:
http://www.hrportal.hu/hr/blogolo-vezeto-coach-es-hr-es-vajon-ki-miert-r...

10 ok a céges Facebook megjelenés mellett

magyar

A cégeknek - legyen szó akár kis- akár közepes vállalkozásról - számos előnnyel szolgál, ha az egyik legnépszerűbb közösségi oldalon is megjelenik. A következőkben lássunk néhányat:

-Négymillió magyar felhasználó a Facebook-on
-Ennek majdnem a fele, azaz majdnem 2 millió dolgozó, kereső, költekező ember
-Instant párbeszéd a piacoddal: tegyél fel egy kérdést, piackutass, mutasd meg egy fejlesztés alatt álló termékedet, és a rajongóid AZONNAL reagálni fognak rá. 

A legjobb marketing eszköz még mindig az e-mail

magyar

A Custora egyik új tanulmánya alapján -  mely 14 iparág 72 millió ügyfelétől származik - az e-mail még mindig a legnagyobb hatással bíró csatorna az értékes vásárlók elérésében és megtartásában. A tanulmány úgy becsüli, hogy az email útján történő ügyfélszerzések száma megnégyszereződött az utóbbi négy évben "Az email egy növekvő trend az e-kereskedelemben, ahogyan növekszik azon kereskedők száma, akik közösségeket építenek fel és email címeket gyűjtenek össze, majd ezeket a ’tagokat’ vásárlókká konvertálják."

A teljes cikk az alábbi weboldalon tekinthető meg:

A Twitter a legújabb őrület a vállalatok életében

magyar

Egy friss felmérés szerint a Twitter felé fordulhatnak a vállalatok. Érdekesség, hogy míg a Twitter népszerűsége növekszik, addig a Facebooké visszaesik az legfrissebb adatok szerint. Ugyanakkor a jelek szerint a marketingesek kezdenek elfordulni a közösségi portáloktól és visszatérnek az e-mail marketinghez.

Online kampányok teljesítése

magyar

A hirdetési  e-maileket megnyitók közül átlagosan kb.: 25–40 százalék kattint át az ajánlott linkre. Sokat számít, hogy milyen célcsoportnak szövegezzük a hirdetést vagy promóciót, milyen stílusban írunk, milyen tartalommal. Válságban talán az egyik legelső kérdésünk: „Megéri-e”, „Megtérül-e a kampányunk, a marketingre, vevőszerzésre számított költségünk?”. A cikk tippjeiből kiderül, hogyan választhatjuk ki a számunkra leginkább megfelelő megoldást!

 

 

A teljes cikk az alábbi oldalon olvasható:

A Facebook vezetett 2012-ben a kis- és középvállalkozások körében

magyar

A Facebook hatalmas mértékben erősítette meg pozícióját a kis- és középvállalkozások online eszköztárában. A Marketing 112 és a Marketingesek Lapja legfrissebb felmérése alapján - melyben 2100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, továbbá egyéni vállalkozót, marketing döntéshozót kérdeztek meg vállalkozásuk 2012-es évi marketingjéről- a megkérdezettek 70%-a használta üzleti célra is a világ legnagyobb hálózatát, nagyobb arányban, mint az e-mailes vagy a hírleveles hirdetést.

A közösségi média kampányai

magyar

Nagyon sok különböző módszer segítségével ítélhetjük meg egy közösségi média kampány sikerét: nézettség, értékesítési adatok, adományok, lájkok, megosztások, de mind közül a fizikailag nem érzékelhető, szemléltethető adatok a legfontosabbak. Az Econsultancy készítői ezekre a kérdésekre keresték a választ. Az általuk összeszedett lista azért is érdekes, mert nem szokásos kampányokról beszélhetünk, hanem olyanokról, melyek ötletükkel, különc gondolkodásmódjukkal hívtál fel magukra a figyelmet.

Bejegyzés alapú promóció ötletek Facebookhoz

magyar

A kkv-k életében is - akárcsak a többi vállalatnál - igen fontos, hogy a közösségi oldalak működésével tisztában legyen a cég. A Facebook néhány hete megváltoztatta a nyereményjátékokra vonatkozó szabályait. aminek a leírása itt található. A bejegyzés alapú nyereményjátékok azon felül igen egyszerűek és gyors lehetőséget kínálnak, aktivizálják a rajongókat.

Subscribe to RSS - marketing